ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

زبان تخصصی کلاسینو

در موسسه کلاسینو دوره های آموزشی مختلفی برای کلیه گروه های آزمایشی کنکور سراسری برگزار می شود و برخلاف بسیاری از دیگر موسسات، در موسسه کلاسینو برای کنکور زبان تخصصی و همچنین دروس کنکور هنر دوره هایی برگزار می شود. در این مطلب به معرفی دوره های ارائه شده برای کنکور زبان تخصصی کلاسینو و اساتید مدرس می پردازیم.

کنکور زبان تخصصی

کنکور زبان تخصصی دارای تنها یک دفترچه از سوالات زبان تخصصی است که 70 تست دارد. داوطلبان موقع ثبت نام انتخاب می کنند که کنکور زبان آن ها چه زبانی باشد (برخی تمایل به زبان آلمانی، کره ای و … دارند). معمولا داوطلبان کنکور زبان زبان انگلیسی را برای کنکور خود انتخاب می کنند. داوطلبان کنکور زبان تخصصی برای پاسخ دادن به تست ها 105 دقیقه می باشد.

دوره های کنکور زبان تخصصی کلاسینو

تنها دوره کلاسینو برای کنکور زبان تخصصی، دوره کلاس آنلاین درس زبان (ویژه کنکور زبان) ۱۴۰۴ استاد علیرضا جابری می باشد. در این دوره مباحث از صفر تا صد بر اساس بودجه بندی کنکور (واژگان، قواعد، ریدینگ، کلوز تست و …) توسط استاد جابری، مدرس با تجربه و با سابقه کلاسینو تدریس می شود. در ادامه به معرفی کامل استاد زبان تخصصی کلاسینو می پردازیم.

علیرضا جابری در کلاسینو

استاد علیرضا جابری مدرس توانمند و با تجربه درس زبان انگلیسی می باشند. ایشان بیش از ۲٠ سال سابقه تدریس حرفه ای درس زبان انگلیسی در مراکز آموزشی برتر استان های مختلف کشور را در رزومه کاری خود دارند و در موسسه کلاسینو نیز دوره های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی، برگزار می کنند.
یکی از دوره های زبان استاد جابری در کلاسینو، دوره آموزش زبان تخصصی است.
روش تدریس ایشان برای درس زبان تخصصی، به صورتی کامل و از صفر تا صد می باشد و دانش آموزان حاضر در دوره های ایشان حتی اگر زمینه ای برای یادگیری این درس نداشته باشند، با شرکت در این دوره به تسلط کامل و کافی دست می یابند.

ثبت نام در کلاس زبان تخصصی کلاسینو

برای ثبت نام در دوره زبان تخصصی کلاسینو از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری شوید و در ستون سمت راست خرید درس را انتخاب نموده و در قسمت جست و جو کنکور زبان را بنویسید و پس از نمایش دوره، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *