ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

خرید اقساطی کلاسینو

موسسه کلاسینو اولین و بزرگ تریم موسسه آموزش آنلاین کشور است که دوره های آموزشی مختلفی از پایه اول ابتدایی تا کنکور سراسری با همکاری و تدریس بهترین اساتید کشور به صورت آنلاین برگزار می کند. این موسسه بزرگ به منظور ایجاد امکان دسترسی و بهره مندی کلیه دانش آموزان به تدریس اساتید برتر کشور و با در نظر داشتن شرایط اقتصادی، شرایط پرداخت اقساطی برای کلیه دوره های کلاسینو ایجاد کرده است و کلیه افراد می توانند با پرداخت اقساطی در دوره مورد خود ثبت نام کنند. در این مطلب به توضیح شرایط اقساطی کلاسینو و نحوه پرداخت اقساطی آن می پردازیم.

موسسه کلاسینو

همانطور که گفته شد موسسه کلاسینو یکی از بزرگ ترین و بهترین موسسات آموزش آنلاین کشور است که در بستر فضای اینترنت، کلاس های مجازی (غیرحضوری) برگزار می کند. دوره های کلاسینو به دلیل جامعیت و کامل بودن محتوا، برای کلیه دانش آموزان با هر سطح علمی بسیار کاربردی و اثربخش خواهد بود.
کلاسینو با در نظر داشتن شرایط اقتصادی جامعه و توجه به اهمیت تحصیل و ایجاد امکان دسترسی کلیه دانش آموزان به تدریس بهترین اساتید کشور، شرایط خرید اقساطی برای دانش آموزان ایجاد کرده است.

شرایط خرید اقساطی کلاسینو

شرایط خرید اقساطی کلاسینو شامل دو مولفه است:

1_ پرداخت در دو نوبت

2_ در صورت انتخاب پرداخت اقساطی 5 درصد به کل هزینه ها افزوده می شود.

آموزش تصویری خرید اقساطی کلاسینو

مرحله اول: ابتدا وارد پنل کاربری خود در کلاسینو شوید و دوره های مورد نظر خود را انتخاب کنی، زمانی که انتخاب دوره ها را انجام دادید، روی سبد خرید کلیک کردید صفحه زیر ظاهر می شود، روی گزینه تغییر نحوه پرداخت به قسطی کلیک کنید:

مرحله دوم: توضیحات پرداخت خرید قسطی شما و تاریخ پرداخت مانند شکل زیر برای شما مشخص می شود:

کد تخفیف کلاسینو

موسسه کلاسینو این امکان را برای کلیه دانش آموزان فراهم کرده است که بتوانند با کد تخفیف هم پرداخت نقدی داشته باشند و هم پرداخت اقساطی. امکان فعال کردن کد تخفیف کلاسینو فقط برای پشتیبانان کلاسینو امکان پذیر می باشد. به همین منظور، برای دریافت کد تخفیف از کلاسینو با شماره 02144511053 تماس گرفته و کد تخفیف ثبت نام دوره مورد نظر خود را دریافت نمائید.

ثبت نام کلاسینو

برای ثبت نام در کلاسینو از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و در قسمت خرید درس، دوره مورد نظر خود را خریداری نمائید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *