ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

مهشید حقیقت کلاسینو

استاد مهشید حقیقت در کلاسینو

عناوین مقاله

استاد مهشید حقیقت یکی از اساتید برجسته درس زیست شناسی کلاسینو می باشند که دوره های آموزش آنلاین در این موسسه بزرگ برگزار می کنند. در این مطلب به معرفی کامل ایشان، دوره هایی که برگزار می کنند و نحوه ثبت نام و شرکت در دوره های زیست مهشید حقیقت در کلاسینو می پردازیم.

رزومه مهشید حقیقت

استاد مهشید حقیقت فارغ التحصیل رشته دامپزشکی بوده و دارای هشت سال سابقه تدریس حرفه ای درس زیست شناسی در مدارس برتر تهران و آموزشگاه های اهواز، بندر ماهشهر، تبريز و كرمان می باشند و در موسسه کلاسینو نیز دوره های آموزش آنلاین زیست شناسی برگزار می کنند.

مهشید حقیقت در کلاسینو

روش تدریس زیست مهشید حقیقت در کلاسینو به صورتی است که هر مبحثی که آموزش می دهند را ابتدا کامل بر اساس پیش نیاز ها تشریح می کنند و پس از تدریس کامل، به دانش آموزان می گویند که این مبحث در کدام فصل ها و چه سبک سوالاتی کاربرد دارد و به طور کلی تدریس ایشان بسیار کامل و جامع می باشد.

دوره های زیست مهشید حقیقت در کلاسینو

کلاس آنلاین زیست سال دهم استاد مهشید حقیقت ۱۴۰۴

کلاس آنلاین ویژه امتحانات خرداد ۱۴۰۴ سال دهم زیست استاد مهشید حقیقت

ثبت نام در کلاس زیست مهشید حقیقت

برای ثبت نام در دوره های زیست استاد حقیقت یا سایر اساتید کلاسینو می توانید از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و دوره مورد نظر خود را ثبت نام و خریداری کنید و یا با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و با راهنمایی پشتیبان کلاسینو برای ثبت نام دوره مورد نظر خود اقدام کنید.

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *