ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

دروس عمومی کلاسینو

دروس عمومی کلاسینو

عناوین مقاله

با تغییرات جدیدی که در کنکور سراسری ایجاد شد، میزان اهمیت نمرات امتحانات نهایی خرداد ماه برای دانش آموزان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده است در حدی که اگر شما دانش آموزان در کنکور تراز بالایی را کسب کنید اگر تراز سوابق تحصیلی شما پایین باشد قطعا رتبه خوبی کسب نمی کنید. از جمله دروس که در بالا بردن تراز سوابق تحصیلی تاثیرگذار است، دروس عمومی (ادبیات، عربی، دینی و زبان) می باشد. موسسه کلاسینو با در نظر داشتن تاثیر بالای نمره دروس عمومی بر آینده تحصیلی دانش آموزان، دوره های دروس عمومی ویژه امتحانات نهایی به صورت آنلاین برگزار می کند. در این مطلب به معرفی دوره ها و پکیج دروس عمومی کلاسینو و اساتید مدرس هر درس به صورت دقیق می پردازیم، با ما همراه باشید.

اساتید دروس عمومی کلاسینو

دروس عمومی شامل:

زبان عربی
زبان و ادبیات فارسی
دین و زندگی
زبان انگلیسی

اساتید عربی کلاسینو

مدرسین درسی عربی در پکیج دروس عمومی کلاسینو محمدمهدی شاهرودی، محمد واعظی و عمار تاجبخش می باشند.

استاد محمدمهدی شاهرودی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته ادبیات عرب از دانشگاه علامه طباطبایی می باشند و سابقه تدریس در دبیرستان علوی، دبیرستان احسان، دبیرستان علوم نوری، دبیرستان صالح، دبیرستان مهر اول، آموزشگاه های هدف و … را دارند.

استاد عمار تاجبخش مدرس درس عربی در کلاسینو می باشند. زبان مادری ایشان عربی بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه تهران می باشند.
استاد عمار تاجبخش، سابقه تدریس در مدارس فرزانگان، علامه حلی را داشته و مدرس پروازی در شهرهای اصفهان، اهواز، شیراز، کرمان، زابل، لاهیجان، دزفول، بهبهان، شهرکرد، شهرضا، کرمانشاه، مشهد،تبریز و … می باشند.

استاد محمد واعظی دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عرب از دانشگاه علامه طباطبایی می باشند. استاد واعظی در کلاسینو مدرس توانمند درس عربی اختصاصی رشته انسانی و عربی عمومی سال دوازدهم (ویژه امتحانات نهایی) به صورت دوره های آنلاین می باشند.

اساتید ادبیات کلاسینو

مدرسین درسی ادبیات دروس عمومی کلاسینو رضا حسینی یکتا و فراز توکلی می باشند.

فراز توکلی دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران می باشند. استاد فراز توکلی مدرس دوره های ادبیات کلاسینو می باشند.

استاد رضا حسینی یکتا، دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی می باشند و درس ادبیات فارسی را در دوره های دروس عمومی کلاسینو تدریس می کنند.

اساتید زبان کلاسینو

اساتید زبان کلاسینو استاد میلاد قریشی، استاد علیرضا جابری و رضا کیاسلار می باشند

اساتید دینی کلاسینو

تنها استاد مدرس درس دین و زندگی کلاسینو استاد توانمند و با تجربه، استاد روزبه فکری می باشند.

پکیج دروس عمومی کلاسینو

پیش تر با اساتید مدرس دروس عمومی در کلاسینو آشنا شدید، کلاسینو با در نظر داشتن اهمیت و تاثیر مستقیم نمره این دروس بر موفقیت و آینده داوطلبان کنکور، امکان ثبت نام دوره های دروس عمومی را به صورت جداگانه ایجاد کرده است اما پکیج کاملی از دروس عمومی با تخفیف ویژه ارائه کرده است تا دانش آموزان با انتخاب استاد مدرس مورد نظر خود بتوانند با هزینه مقرون به صرفه در دوره های دروس عمومی شرکت کنند.

مزایای پکیج دروس عمومی کلاسینو

خرید پکیج دروس عمومی کلاسینو مزیت های بسیاری دارد اما مهم ترین آن ها در لیست زیر آورده شده است:

  • هزینه مقرون به صرفه
  • مناسب برای کسانی که قصد شرکت در ترمیم نمره دارند
  • انتخاب استاد در اختیار دانش آموز

ثبت نام کلاس دروس عمومی کلاسینو

شما دانش آموزانعزیز می توانید برای اطلاع از هزینه های دوره هر درس و یا پکیج دروس عمومی کلاسینو با تخفیف ویژه و ثبت نام با شماره 02144511053 تماس گرفته و توضیحات لازم را از پشتیبان کلاسینو دریافت کنید و یا از طریق لینک زیر وارد پنل کاربری کلاسینو شوید و پس از مشاهده قیمت ها برای ثبت نام اقدام کنید:

ثبت نام کلاسینو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *