ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

ایمان نعمت الهی

استاد ایمان نعمت الهی در کلاسینو

عناوین مقاله

ایمان نعمت الهی از جمله مدرسان باتجربه و نام آشنا در زمینه شیمی کنکور است. ایشان در کلاسینو به ارائه تدریس شیمی در سطوح مختلف می‌پردازند. سبک تدریس ایشان تمرکز ایشان بر روی تست‌های چالشی و مفهومی می‌باشد. با توجه به سابقه و تخصص استاد نعمت الهی، شرکت در دوره‌های ایشان می‌تواند به شما در یادگیری مفهومی شیمی و کسب رتبه برتر در کنکور کمک کند.

سابقه کاری:

استاد ایمان نعمت الهی بیش از 10 سال سابقه تدریس شیمی در کنکور سراسری در مدارس برتر با برگزاری کلاس‌های آنلاین و حضوری، مدرس رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور، مولف کتاب‌های جمع بندی و تست آزمون سراسری و دارای سابقه فعالیت در کانون فرهنگی آموزش به عنوان طراح سوالات آزمون ازمایشی کانون فرهنگی آموزش می باشد.

کتب ایمان نعمت الهی:

  • جزوه شیمی دهم (نشر اودیسه)
  • بانک تست شیمی دهم (نشر اودیسه)
  • جزوه شیمی یازدهم (نشر اودیسه)
  • بانک تست شیمی یازدهم (نشر اودیسه)
  • جزوه شیمی دوازدهم (نشر اودیسه)
  • بانک تست شیمی دوازدهم (نشر اودیسه)
  • مجموعه کتاب‌های IQ شیمی (نشر گاج)

سبک تدریس:

ایمان نعمت الهی از جمله اساتیدی هستند که برای دانش اموزانی با پایه ی بسیار ضعیف،ضعیف و متوسط در درس شیمی بسیار عالی تدریس می کنند. حل تست‌های کنکور در کلاس به صورتی که تمام نکات ریز مورد بررسی قرار می گیرد و بصورت مفهومی و ساده توسط ایشان توضیح داده می شود. به دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم توصیه می شود از تدریس استاد نعمت الهی استفاده کنند زیرا با ارائه جزوات آموزشی و نکات شگفت انگیز، دانش آموزان خود را برای آزمون نهایی و کنکور سراسری آماده می کند.تمرکز بر روی تست‌های سخت و چالش برانگیز با تکنیک ساده سازی قابل فهم می کند. ایجاد انگیزه و اشتیاق در دانش‌آموزان برای یادگیری درس شیمی قابل تحسین است.

دوره‌های آموزشی:

  • کلاس آنلاین جامع شیمی کنکور
  • کلاس آنلاین نکته و تست شیمی کنکور
  • کلاس آنلاین جمع‌بندی و مرور شیمی کنکور
  • کلاس آنلاین ویژه امتحانات نهایی شیمی

قیمت دوره‌های شیمی ایمان نعمت الهی :

برای اطلاع دقیق از قیمت هر دوره و ثبت نام، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت کلاسینو اقدام کنید.قیمت دوره‌های تدریس استاد نعمت الهی با توجه به نوع دوره، زمان برگزاری و تعداد جلسات متفاوت است.

قیمت شیمی ایمان نعمت الهی

ثبت نام دوره‌های شیمی ایمان نعمت الهی:

در ابتدا به وب‌سایت کلاسینو مراجعه کنید و سپس نام دوره مورد نظر در وب‌سایت کلاسینو جستجوی کنید.برای مشاهده اطلاعات دوره، شامل قیمت و زمان برگزاری روی لینک کلیک کنید. قبل از ثبت نام، از شرایط و قوانین کلاسینو اطلاع پیدا کنید. ظرفیت کلاس‌های ایشان محدود است و ممکن است زودتر از موعد تکمیل شود.

ثبت نام کلاس های آنلاین کلاسینو

امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد.

یک پاسخ

  1. شیمی جامع ایشون خیلی خوبه.البته من یه کار غلط کردم و حلالم کنید از تلگرام دانلود کردم عذاب وجدان گرفتم میدونم راضی نیستید ولی ببخشید
    الان دوره های جدید رو ثبت نام کردم
    مرسی از استاد نعمت الهی عزیزم انشالله همیشه تندرست باشن و سرحال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *