ثبت نام دوره امتحانات نهایی کلاسینو شروع شد.

اردوی نوروزی ۱۴۰۴ کلاسینو

اگر به دنبال فرصتی برای جهش تحصیلی از دیگر رقبا هستید، اردوی نوروزی ۱۴۰۴ کلاسینو یک فرصت طلایی برای شماست. هدف از این دوره طلایی سبقت شما از بقیه رقباست چرا که بسیاری از دانش آموزان در ایام تعطیلات عید و تغییر فصل از زمستان به بهار دست از درس خواندن می کشند و رتبه های برتر کنور افرادی هستند که در کار خود استمرار دارند.

چرا کلاسینو را برای ایام نوروز ۱۴۰۴ انتخاب کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارد که ایام نوروز را به زمانی طلایی برای درس خواندن با کمک موسسه کلاسینو تبدیل می‌کند:

فرصت مناسب برای جمع‌بندی و مرور مطالب:
تعطیلات نوروز فرصتی مناسب برای دانش‌آموزان است تا به جمع‌بندی و مرور مطالب درسی بپردازند. با کمک کلاسینو، دانش‌آموزان می‌توانند به برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای مطالعه در ایام نوروز دسترسی داشته باشند و از منابع آموزشی باکیفیت و درسنامه‌های کامل استفاده کنند.

حضور اساتید برتر:
در ایام نوروز، بسیاری از اساتید برتر در کلاسینو حضور دارند و دوره‌های آموزشی فشرده و جامعی را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنند. این دوره‌ها فرصتی عالی برای دانش‌آموزان است تا از تجارب و دانش اساتید برتر بهره‌مند شده و در مسیر کنکور پیشرفت بهتری داشته باشند.

انگیزه و روحیه بالا:
کلاسینو با برگزاری برنامه‌های انگیزشی و تفریحی مانند روزینو ، به تقویت روحیه و انگیزه دانش‌آموزان برای ادامه مسیر کنکور کمک می‌کند.

فضای رقابتی:
با شرکت در دوره‌های نوروزی کلاسینو، دانش‌آموزان در فضایی رقابتی قرار می‌گیرند و این موضوع به افزایش تلاش و انگیزه آنها برای درس خواندن کمک می‌کند.

رفع اشکال و پشتیبانی:
در ایام نوروز، دانش‌آموزان می‌توانند از پشتیبانی و رفع اشکال اساتید و پشتیبانان کلاسینو به صورت آنلاین و آفلاین بهره‌مند شوند. این موضوع به رفع مشکلات درسی دانش‌آموزان و پیشرفت آنها در مسیر کنکور کمک می‌کند.

مخاطبان اردوی نوروزی کلاسینو

خیلی از افراد بی هدف در دوره ها و کلاس های موسسات مختلف کشور ثبت نام می کنند ولی همگام با برنامه های مخصوص خود کار نمی کنند و بعد از مدتی درس از درس خواندن می کشند. در اردوی نوروزی ویژه کلاسینو مانند دیگر دوره های کلاسینو شما باید با این واقعیت رو به رو شوید که تنبلی و اهمال کاری شما مورد پذیرش کادر اساتید و مشاوران ما نیست. ما اینجاییم برای درس خواندن و مطالعه بیشتر و سبقت گرفتن از بقیه پس با دید باز در این کلاس ها ثبت نام کنید که سخت گیری های لحاظ شده در این دوره برای بالاتر بردن ساعت مطالعه، تست زنی و افزایش یادگیری شماست. اما مخاطبان اردوی نوروزی ۱۴۰۴ کلاسینو، بیشتر افراد ذیل هستند:

  • دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور سراسری و دهمی ها و یازدهمی ها.
  • دانش‌آموزانی که به دنبال پیشرفت سریع و شروع قوی در دوران طلایی نوروز هستند و خواستار سخت گیری بیشتر مشاوران و پشتیبانان.
  • دانش‌آموزانی که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای مطالعه در ایام نوروز دارند حتی با سطح صفر.
  • دانش‌آموزانی که به دنبال جمع‌بندی و مرور کامل مطالب کنکور هستند.

تاریخ ثبت نام و برگزاری اردوی نوروزی ۱۴۰۴

زمان شروع ثبت نام از تاریخ اول فروردین می باشد و دوره تا شب کنکور اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت پس ویژه کنکور اردیبهشت برگزار می شود اما یک آمادگی ویژه برای امتحانات خرداد ماه و کنکور تیر ماه نیز هست و با حفظ رفتارها و عادات های مطالعاتی بیشتر از قبل شیوه درس خواندن شما اصلاح خواهد شد.

معرفی اساتید در اردوی نوروزی کلاسینو

به مانند سال قبل به احتمال قوی اساتید این دوره نیز افرادی مانند شهاب یخچالیان، حدیث سیف، سهیل ذوالفقاریه هستند. روزومه هر یک از اساتید را می توانید از کادر اساتید کلاسینو مشاهده کنیدو با توجه به علاقه خود در هر یک از طرح ها ثبت نام کنید.

قیمت ها و ثبت نام اردوی نوروزی کلاسینو

برای اطلاع از قیمت ها و ثبت نام در طرح های اردوی نوروزی سال ۱۴۰۴ از طریق لینک های زیر میتوانید نسبت به کسب اطلاعات بیشتر راجع قیمت ها و انجام ثبت نام اقدام کنید.

لیست قیمت دوره اردوی نوروزی کلاسینو

لینک ثبت نام کلاسینو

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های مختلف کلاسینو با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *